piatok 4. januára 2013

New Year´s Resolutions

Ahojte, ako si nažívate v novom roku? Jednou z mála vecí, ktoré sa mi zdajú na oslavovaní nového roku  ozaj užitočné, sú novoročné predsavzatia! Šanca začať odznova a najmä lepšie. A to je na začiatkoch úžasné. Sú ako pekné rána (moja najobľúbenejšia časť dňa :). 
V Design*Sponge dali dokopy krásne poňaté predsavzatia a jedno z nich sa úplne zhoduje s tým mojím.

Hello, how are you newyear-ing? :) One of the few things that I really like about celebrating new year are new year´s resolutions! It is a chance to start again and especially better - just like beautiful mornings (my favourite part of the day :).
At Design*Sponge they make their resolutions in really wonderfull way. And one of them is exactly the same as mine. 


A vy ako, dávate si novoročné predsavzatia? Aké sú Vaše tohtoročné? 

4 komentáre:

  1. Jej Inguska, to je krasne predsavzatie. Drzim prsty!!! *.*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ingi, verím ti, určite svoje predsavzatie dodržíš. Ja si radšej nedávam, veľmi skoro na nich zvyknem zabudnúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ingusik a ako sa ma tvoj blog? bude este existovat??

    OdpovedaťOdstrániť