pondelok 12. novembra 2012

May I Introduce You...

... Anna Emilia a jej nádherne jemné, dokonalo detailné, kvetinové ilustrácie. Prenesú vás do rozprávkových svetov, za to vám ručím. :) Anna pochádza z Fínska, ale letá trávi na Islande. Inšpiruje sa lesmi, severskými rozprávkami, kvietkami, čajom a jahodovými poliami. Môžete si pozrieť jej blog alebo rovno stránku s jej tvorbou, ktorá sa dá aj kúpiť. Mne pri jej tvorbe napadla myšlienka: netreba sa báť byť jemnou a milou. 



                 
   

                                

Ako sa ináč máte? Čo naposledy inšpirovalo Vás? 


7 komentárov:

  1. Inguska mila, tak toto ja nadhera. Dakujem, ze si pre nas Annu Emiliu objavila, velmi rada sa k nej budem vracat. Jej obrazky maju carovnu atmosferu, skutocne pohladenie po dusi, uplne mi zlepsili naladu. No ziadne velke vybuchy sa nekonaju, len take jemnucke mile pozdvihnutie...:) m.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Inga, to je jako sen! Přišla jsme k tobě a přečetla si inspiraci o A. Emilii a mám pocit, jakoby se mi vlila nová inspirativní krev do žil! Taková krása! Taková něha a nádhera! DĚKUJU. :-*
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuj, s velkou radostou, mila Vivi! :) Presne takto to zaposobilo aj na mna.. sila! :)

      Odstrániť
    2. Juhuu dievcata! :) Ingus, nenasli sme my nahodou nasu tretiu sestricku? ;)
      Vivi, ty si proste majster slova, velmi vystizne si to napisala..

      Odstrániť
  3. Inguš, ja ju mám už asi mesiac ako wólpejpr :) Teším sa, že ju u teba vidím ;) A posielam ešte dačo, čo by sa ti tiež mohlo páčiť

    http://www.tumblr.com/tagged/kinga-rofusz

    http://stilblog.hu/2010/12/22/rofusz-kinga-illusztracioi/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj, Maruška! :) Ty ju poznáš? No to je paráda a super náhoda, presne Tvoj štýl :)
      Kingu si pozriem, ďakujem :)

      Odstrániť